niedziela, 7 listopada 2010

11 listopada


Och, jak drażnię niektórych mieszkańców naszego grajdołka. Jaki ten Gładych jest zadufany w sobie, jaki bufon. Sam robi festiwal swoich filmików. Sam sobie wręcza nagrody. Sam sobie klaszcze. Egocentryk jeden. I jeszcze całe to jego towarzystwo wzajemnej adoracji, kolesiostwo prowincjonalne. W dodatku jeszcze zaczął się sam obrażać. Wziąłby się kretyn do porządnej roboty, a nie tylko kombinował skąd tu kolejne dotacje wyszarpać.
Racja, racja – coś z tym muszę zrobić. Ale co?, Na razie jeszcze nie wiem. I dopóki nie wymyślę jak naprawić Gładycha, to zrobię sobie jeszcze jeden Festiwal Jednego Gościa, (czyli mnie).
W ubiegłym roku na pierwszym festiwalu, jury w składzie –ja i tylko ja, przyznałem sobie główną nagrodę SUPERGOŚCIA. Statuetka zaprojektowana przez toruńskiego artystę –Dominika Smużnego niestety zaraz po imprezie zaginęła. Chociaż możliwe jest, że sam Dominik ją zabrał. Wygrałem też plebiscyt publiczności. Po prostu innej możliwości nie było.
W tym roku niektóre zasady zostaną zmienione. Jury w składzie – ja i tylko ja, już obraduje. Jedno jest pewne, jury chcąc być posadzonym o stronniczość, nepotyzm, kumoterstwo i niekompetencje przyzna nagrodę osobie, od której jest zależne. A Artysta Smużny obiecał, że statuetki nie gwizdnie.
Przyznane zostaną także nagrody Publiczności – Dla najlepszego gładychowskiego aktora i gładychowskiej aktorki. Obecnie organizatorzy festiwalu kombinują jak by to zrobić, aby werdykt Publiczności był zgodny z ich oczekiwaniami.
Zapraszamy.
Organizatorzy informują ,że wstęp na festiwal jest tylko po okazaniu biletu. I nic tu nie pomoże znajomość z reżyserem.

2 komentarze:

gliwin blues pisze...

autor blogu wraca do formy, na szczescie!:-)
zamiast sobie zawracac glowe poloniami na swiecie, ktore nota bene tyle maja wspolnego z polska, co patagonczyk z uzbekistanem, niech autor porobi pare zdjec, nakreci jakis filmik a potem pojdzie na piwo i pizze pod arkadami. pomaga w kazdej sytuacji zyciowej, podobno;-)

Kolej Regionalna pisze...

Spóźniłam się na obrady.